Hou je van
multitasken, opvolgen en plannen
?
Dan ben jij de administratieve duizendpoot en organisatietalent die we zoeken.
Kom terecht in een
bedrijf met een goeie sfeer, ruimte voor initiatief, aandacht voor collega's en ....
kies je 32 verlofdagen zelf
bedrijfswagen
groepsverzekering en maaltijdcheques
een mooie werkplek
groei mee met een gezonde start up!
Wat ga je doen?
Je volgt de leasing dossiers op van bestelling tot levering
Je staat in voor de inschrijving - keuring van de wagens
Je informeert klanten over de levering
Je maakt facturen op en volgt de betaling van voorschotten en facturen nauwgezet op.
Je volgt klanten nauwgezet op en zorgt voor correct databeheer
Naast dossier beheer zijn er nog andere administartieve ad hoc taken
Je beheert de mailbox
Waar ga je werken?
Onze klant is een familiebedrijf met meer dan 50 jaar ervaring.
Ze werken in drie vestigingen met ruime showrooms en erkende werkplaatsen. Zowel particulieren als bedrijven kunnen bij er terecht voor
aankoop, verkoop en leasing van personenwagens en bestelwagens.
Een multibrand car store en werken dus merkonafhankelijk.
Met een hecht team en familiale sfeer richten ze hun blik op de toekomst.
Jouw profiel
Je spreekt een aardig mondje Frans en vloeiend Nederlands ( 50% van de klantenspreken Frans)
Je bent proactief
Je kan multi tasken en omgaan met deadlines
Je werkt heel nauwkeurig
Je hebt een service gerichte houding naar klanten
Collegialiteit draag je hoog in het vaandel.
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen